»Otroci so različni. Nekaterim je zelo težko, ker se ne morejo družiti z vrstniki. Nekateri pa so, kjer je šolanje na daljavo lažje organizirati, v družinskem krogu zadovoljni.«
»Največ takih otrok smo izgubili, na pol izgubili ali pa jih izgubljamo.«
»To, kar sem danes doživela na Zoomu, me je zelo prizadelo. Otroci že zelo trpijo, so apatični in bledi.«
»Otroci so doma že več kot 80 dni, brez podpore, njihove stiske in primanjkljaji v nebo vpijoči. Premier pa se krega z mediji, kdo je kaj rekel, in razpravlja o nekih imaginarnih modelih. Realizacije nobene. Nesposobnost razmišljanja in ukrepanja je pripeljala do tragedije.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Šolanje na daljavo je za večino otrok s posebnimi potrebami velik izziv in velika težava.«
»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
»Res žalostno, da so otroci Jerneja Pikala že več kot 80 dni brez podpore in v stiski. Kaj počne center za socialno delo? Bo potreben odvzem? Moja dva osnovnošolca pridno vsak dan delata šolo na daljavo, z vso podporo. Hvala učiteljicam. Stiska pa, ko morata z računalnika.«
»Šolanje prek Zooma na daljavo je povzročilo, da so imeli otroci 63 odstotkov več sedenja, 30 odstotkov več telesno neaktivnih dejavnosti in le sedem odstotkov zmerne do intenzivne dejavnosti.«
»Otroci s posebnimi potrebami, ki živijo v nespodbudnih okoljih, se nam pospešeno izgubljajo, ne uspe nam jih pridobiti, sami ne znajo ali ne zmorejo narediti skoraj ničesar.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju